Veckans plock 13/10-2008


Har nämnt det tidigare, men det måste nämnas igen... Stopptid på svt:s hemsida (och avslutningen av varje sportspegel på söndagarna) är inget annat än en guldgruva. Kolla bl.a. in Börje Salming, Kenta Nilsson och mängder av andra klassiska reportage... gå in på på svt.se och svt play, sök sedan på stopptid.

**
Sverige-Portugal 0-0... men ändå riktigt trevlig fotboll bitvis, kul också att Lagerbäck fick se att dom under 25 kanske ändå inte är en fara för nationen. Saknade inte dom skadade ett dugg... faktiskt inte en enda av dom!

Råsunda är verkligen inget pisställe... många med mig missade 10-15 minuter av andra halvlek för att bristen på toaletter är total, kanske läge att dela ut katetrar nästa landskamp!?

***
Idol är bespottat och visst finns det en tveksam sida av programmet, men jag förlåter dom så länge såna här pärlor återkommer med jämna mellanrum...

***
Stjärnor på is är däremot sorglig underhållning... kan inte se att det finns nåt av värde, måste vara ren och skär skadeglädje som gör att programmet har tittare!?

***
Det finns å andra sidan dom, jag har hört talas om dom som sitter och tittar på tv när andra människor (kändisar?) sitter och spelar kort... ???

***
Och då har jag inte ens nämnt "Hål i väggen"...

***
Jag rekommenderar folk att sätta på sig skridskorna och ta fram kortleken och göra nåt själva i stället... eller har det gått så långt att vi inte längre orkar?

***
Hur är det egentligen, var det bättre förr? Var det intima umgänget mera frekvent i svunna tider eller är det bara snack? Och hur var det med kvalitén?

***
Om det är sämre beror det troligen på logistiken...

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0