Meningslöst bloggande...

När jag kikar runt på blogg.se inser jag att jag är helt malplacerad, helt fel forum för mig... inte konstigt jag har så få läsare.

Förra bloggen som egentligen inte handlade om nånting tänkte jag pinga (tala om på ett speciellt ställe att det kommit ett nytt blogginlägg, ungefär som en annons i tidningen) under kategorin sex, bara för att se om jag får fler läsare. Misstänker att så är fallet, men vågar inte testa.

Fast å andra sidan, varför ska jag skriva för dom som tycker likadant? Bättre att sprida visdomen hos hela befolkningen. Jesus fanns ju till för alla.

***
Har märkt att bilder är bra om man vill ha fler läsare, här kommer en tragisk bild från i somras...



... vill poängtera att personen på bilden (kan vara jag?) är nykter... trots (eller p.g.a.) avsaknaden av alkohol verkar det inte finnas något som helst samband mellan armarnas och benens rörelser. Matkassarna ser tunga ut...

Högerfoten???

Ni kanske undrar varför ett barn flyr upp i berget och ett är på väg att dränka sig... jag vet faktiskt inte, men vidhåller att det ser illa ut.

***
Sambon syr och påtar i trädgården medan jag sitter och skriver strunt på en blogg ingen läser... ska ta mig en rejäl funderare om det är värt att fortsätta med det här.

Men med tanke på att Ernst inspirerar mig alltmer är nog sambon glad att jag sitter vid datorn, ställer inte till fullt lika mycket elände då som när sågen, skruvdragaren och borrmaskinen kommer fram.

***
Medans jag funderar kan ni själva fundera på vad det är som driver den midsommarfirande svensken...



... jag förstår ingenting???

***
Ironi kan vara besvärligt, men det här "konstverket" är väl ändå ett riktigt stort skämt...



Såja, det enda som behövdes för att jag ska kunna kategorisera blogginlägget som sex...

***
Förra gången jag hade med bilden ovan fick jag kondomreklam på bloggen... ska bli intressant att se om historien upprepar sig?

***
Härmed avslutas ännu ett i raden av meningslösa blogginlägg...

***

Kommentarer
Postat av: - H*

- haha du måste ju våga testa ;P

2009-08-15 @ 22:58:53
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0