John Blund

Om ni är i samma ålder som jag kommer ni säkert ihåg den här figuren...



... just den här växte jag upp med hos mormor, sen han kom hem till mig sover jag bättre än någonsin.

Barnen hemma känner inte till John så jag tänkte höja den kulturella medvetenheten genom att visa en artikel från DN på hans 50-årsdag. 

---------------------------------------------------

John Blund fyller 50

Publicerat 2009-11-05 13:03



John Blund fyller 50. Här i tomteluva tillsammans med sin svenska röst Lennart Swahn.

En skäggig östtysk docka fyller 50 - ett jubileum som förmodligen också får svenska 40-plussare att drabbas av nostalgi.
Läs mer...

***
SOV GOTT...

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0