V75 - Lördag 21 november 2009

Bra tävlingar på Kalmar idag, Ludde har flera formtoppade med bra chans. Själv är jag inne i en liten svacka, men det kan släppa när man minst anar det. Ingen livesändning på tv idag, sammandrag på tv4 kl. 18.

***
Travfilosofen - bäst på plats...
I onsdags hade jag inget flyt, Simb Ruby missa platsen på målfoto. Idag hade jag flera spel att välja mellan... det stod till slut mellan Nellie Vingboons och Hanoi. Tror mest på Nellie, men Hanoi har bättre läge... det blev till slut Nellie.

Summering innan aktuellt spel: +99 kr, insats=3 400, vinst 3 499

Lördagens spel blir 300 plats på 10 Nellie Vingboons i V75-5, ökar insatsen igen. Nellie Vingboons är i sjuk form och möter enklare gäng idag, måste vara toppchans.

***
Mera funderingar och långskott…
Flera spikbud (Robin K, Sebastian K, Nellie Vingboons och Hanoi), men också två oerhört öppna lopp - V75-2 och V75-3 - där jag rekommenderar gardering.

V75-1: Robin K svårslagen, galopp emot.
V75-2: Mycket svårt, långskotten Regine d'Inverne och Lillinger Komp räknas tidigt.
V75-3: Ruggigt öppen gulddivision, tror mest på Korvet Klintholm.
V75-4: Sebastian K är min vinnare, Trotteur värst emot.
V75-5: Nellie Vingboons bör vinna.
V75-6: Kanonlopp... Västerbostreetlite och Fisher King mina hetaste bud.
V75-7: Hanoi har bra chans, men motbud finns... långskottet är Lorenz Caf.

***

Kommentarer
Postat av: Snickarn

Man tackar, fyra spikar som alla satt i kistan... visserligen inga stora penagar, men icke förty.

2009-11-22 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0