Torsdag 8 oktober 2009...

travfilosofen - bäst på plats...
Igår var platsspelet perfekt, inget högt odds men Zyrano Boko hade allt som ett säkert platsspel ska ha... ingen dramatik och 200 satsade riksdaler blev 280 in i kassan. Jag är ruskigt nöjd.

Summering innan kommande spel: +164 kr (+16%), insats=1 000, vinst=1 164.

***
Idag spelar jag Zorro Photo i V65 på Åby, återgår till hundringen eftersom senaste spelet gick in.

100 plats på nr 11 Zorro Photo i V65-5 på Åby - torsdag 8 oktober.

Den här 3-åringen var riktigt bra senast i Kriteriekval, stallet är optimistiskt och trots bakspår är chansen god. Det är lite av en chansning, jag är medveten om det... 11:e spår på Åby är inte optimalt, men jag känner för honom och har inget bättre drag.

***
Mer tips...
Det är bra tävlingar på Åby idag, bl.a. klassikern St Leger, och Spring Erom är favorit men loppet känns ovisst. I V65-1 startar Shakira Trot och hon har form. Senaste starten kan ni glömma, då var det stenhårt emot, men före det var hon riktigt bra. Inget givet platsbud, men i brist på annat kanske.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0