Lördag 10 oktober 2009...

Jackpot på V75 idag och som vanligt visas V75-loppen live på tv4 och kanalbyte till tv4+ när fotbollsmatchen börjar. Det finns egentligen inga klara favoriter idag... men om min form håller i sig kan jag nog bjuda på några vinnare, eller snarare platshästar eftersom det spelet passar mig bättre.

travfilosofen - bäst på plats...
Lika nöjd som jag var senast, lika missnöjd är jag nu över senaste spelet, Zorro Photo såg kanon ut... men Uhrberg körde bort hästen. I spel gäller det att ha stenkoll på hur kusken tänker lägga upp taktiken, annars spelar det ingen roll hur bra hästen är

Summering innan kommande spel: +64 kr (+6%), insats=1 100, vinst=1 164.

***
Idag spelar jag 200 plats på Lamborghini St i V75-1 på Bollnäs, ökar förstås insatsen efter senaste fadäsen.

Lamborghini var toppfin senast från ledning över tre varv, bra spår idag och det luktar ledning lång väg... bra chans. Dessutom en kusk som kör offensivt, det gillar jag.

***
Mer tips...
Svanstedt är inte själv på plats på Bollnäs V75:a, men flera av hans hästar är där... mest tror jag på redan nämnde Lamborghini St i V75-1 och Any Joy i V75-5. Han har också Rutger Raket i V75-7, dåligt spår men riktigt fin senast. Förutom Svanstedts armada har jag lite feeling för Hallsta Lotus i V75-4.

***
Även om inte huvudspelet i torsdags gick in fick ni ett annat tips - Shakira Trot - som gick in på plats till 1,74 i odds.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0