Lördag 17 oktober 2009

Grym spelform, i torsdags levererade jag tre tips och alla gick in. Dessutom satte jag dubbeln... det är bara att haka på inför dagens V75-tävlingar på Åby. Det är kanontrav på Åbys idag, framförallt V75-7 som är Svenskt Mästerskap... kanske det bästa SM som körts.

travfilosofen - bäst på plats...
Pinepower Rose var överlägsen senast, men oddset på 1,07 givetvis för dåligt.

Summering innan kommande spel: +135 kr (+10%), insats=1 400, vinst=1 535.

***
Idag spelar jag 100 plats på Juan Carlos i V75-6, fortsätter med hundringen efter senaste vinsten.

Dagens överlägset bästa spel... grym form, bra läge och värsta motståndarna har knepiga lägen. Visserligen hårdare motstånd, men han är alldeles för bortglömd.  

***
Mer tips...
Förutom Juan Carlos i V75-6 tror jag mest på Caminetto i V75-1 och Onyx Knick i V75-4... Lie Detector i V75-3 och Beanie MM i V75-7 är lite osäkrare spel, men ändå intressanta.

V75-1: Nr 2 Caminetto har bra läge och form, bra platschans.
V75-3: Nr 8 Lie Detector är en favorithäst, lång vila men ändå en rysare att se upp med.
V75-4: Nr 3 Onyx Knick är bra i grunden och har bra läge, viss galopprisk, men ända en vettig platschans.
V75-6: Nr 3 Juan Carlos som ni kan läsa om ovan.
V75-7: Nr 2 Beanie MM möter stenhårt motstånd, men han har varit ruggig och blir hyperintressant idag.

***
Alla spel gick in senast, två vann och en var tvåa... platsoddsen: 1,86, 1,70 och 1,07.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0