Onsdag 7 oktober 2009...

Jag är ruskigt het just nu, satte dubbeln igår på fyra rader till över 100 i odds... spikade 36-oddsaren Junction. Tyvärr har det varit personalfest och annat så jag hann inte lägga ut bloggen med tipsen i tid.

***
travfilosofen - bäst på plats...
Enzo Wibb var inget höjdarspel, sprang och slirade hela loppet... bara att glömma och ta nya tag. Principen är att spela på bästa vinnardraget och det gjorde jag inte i söndags, blev oddskåt helt enkelt... det är det som är svårt med spel, att bibehålla långsiktigheten och inte spela kortsiktigt på bra odds.

Idag startar Zyrano Boko i V64 på Solvalla, efter senaste förlustspelet ökas insatsen till 200 kr.

200 plats på nr 7 Zyrano Boko i V64-2 på Solvalla - onsdag 7 oktober.

Det här är en klasshäst som startat två gånger och gjort det bra, alla förutsättningar verkar bra och det här är min bästa vinnare i V64-omgången.

Summering innan aktuellt spel: +84 kr (+10%), insats=800, vinst=884.

Efter senaste torskspelet sjönk avkastningen dramatiskt...

***
Mer tips...
Kanske inte bästa sporten på Solvalla efter Kriteriehelgen och förutom Zyrano Boko har jag inga heta drag... men i V64-5, som är ett bra lopp, får ni inte glömma Quest For Life (fin senast) och Cinemon (lite bortglömd nu).

***
I söndagsbloggen fick ni två andra tips, Trubadur var på plats till oddset 2,64 och Dileva Käll på plats till oddset 4,24. Ibland lönar det sig att följa travfilosofens platstips.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0