Bäst på plats...

Jag är förmodligen världens ödmjukaste person, men det skiter jag i... lite kan man väl få skryta över att de nyinstiftade platsspelen går så bra.

Platsspelen publiceras på travfilosofens två bloggar, och just nu ser det oförskämt bra ut:

- travfilosofen.blogg.se: 200 kr satsat, 330 kr i inspelade pengar, netto +130 kr
- travfans.se: 600 kr satsat, 904 kr inspelat, netto +304 kr

Inga stora vinster kanske, men här snackar vi långsiktiga spel med stabil avkastning... vill ni chansa på stora pengar kan ni köpa lotter själva, jag tävlar mot bankränta och aktiesparande.

***
Missa alltså inte bloggarna med platsspelen, två i veckan på den här bloggen och en i veckan på bloggen på travfans.se. Egentligen räcker det om ni kollar den här bloggen för platsspelet på travfans.se kommer att vara samma som här, på travfilosofen.blogg.se får ni dessutom två i veckan... oslagbar service till mina trogna läsare.

***
Kanske ska tillägga att platsspelen går bra pga. att jag är så kass på att tippa... jag spelar ju faktiskt plats på dom jag tror vinner, jag går emot mina naturliga instinkter och det bästa av allt är att jag vinner även om instinkten visar sig vara riktig.

Hittills har dock mina instinkter varit klockrent fel, inte en enda av mina 6 spel har vunnit... tror det är 4 andraplatser, 1 tredjeplats och 1 femteplats så här långt.

***
Även en förlorare kan bli en vinnare... jag är för alla loosers vad Zlatan är för dom som växer upp i Rosengård.

***
Men jag är också en pajas som vilken vecka som helst ser minustecknen hopa sig i nettokolumnen... tills dess njuter jag och solar mig i glansen av min egen förträfflighet.

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0