Snart är det höst igen...

Om ni kollar in bilden överst på bloggen och funderar inser ni att det är precis så det är, livet alltså...

... man blir tömd på allt, hopknölad, kastad i ett hörn och lever därefter ett undanskymt liv utan innehåll.

Skillnaden mot just den här ölburken är att jag är pantad...

***
"Per och xxx är nu vänner"... bara på Facebook, har inte bestämt mig för om det är löjligt eller ett bra ställe att bibehålla/knyta kontakter.  Just nu är jag bara förvirrad.

***
Det räcker nu, jag börjar tröttna... det är snöskottning, moddiga gator och istappar som bara väntar på att pricka mig. Efter sportlovet vill jag ha varmgrader som ökar med 1-2 grader per dag fram till påsk.



T.o.m. jag som gillar vintersport och hatar värme, fästingar och alla flygfän längtar till sommaren... i alla fall lite. 

***
Ni som längtar till sommaren, ta det lugnt för snart är hösten här. Som farsan brukar säga "efter midsommar vänder det och blir mörkare"... det är den underbart positiva livssynen som genomsyrar hela den här bloggen. Men det är ju sant, snart är hösten här och det enda man har att glädjas åt är julledigheten...

***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0