V75 - Lördag 7 november 2009

Fyra Breeders Crown-finaler på V75 innebär härlig sport, men det kan bli låg utdelning. Kolla in mina tips för formen är fortsatt god... onsdagens drag och spiken på dubbeln - Zyrano Boko - satt klockrent till sex gånger.

***
Travfilosofen – bäst på plats…
Zyrano Boko var riktigt bra senast och vann mycket lätt, platsoddset på 1,90 lysande.
 
Summering innan aktuellt spel: +435 kr (+15%), insats=2 800, vinst 3 235

Nu blir det 100 plats på 6 Caddie Dream i V75-6, minskar insatsen efter vinsten senast. Gillar Caddie Dream som är en hårding, motståndet är bra... men jag tror Caddies styrka avgör.

***
Mera funderingar och långskott…
Som sagt kan det bli favoritparad på V75, många stora favoriter... mitt drag i omgången är Caddie Dream i V75-6, men även Viola Silas i V75-1 och Red Hot Dynamite i V75-2 är sunda spikar.

V75-1: Viola Silas svårslagen, bakom finns flera med form... en eller flera.
V75-2: Red Hot Dynamite tror jag stenhårt på.
V75-3: Hopplöst svårt... gardera, men se upp för långskottet Jodas Julia.
V75-4: Yield Boko och Spring Erom gör upp.
V75-5: Access Tooma favorit, men ingen med tydlig form... svårt.
V75-6: Jämnt spelat mellan fem hästar, Caddie Dream är min vinnare.
V75-7: Chimall TT bästa hästen men svårlöst lopp, långskottet är Versace Boko.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0