shitmydadsays.com

Det är många som anser att jag är en pessimist, herregud det är inte jag som blir deprimerad för att det vänder och blir mörkare vid midsommar, det är ren fakta. Dom s.k. optimisterna är enligt min mening dom sanna pessimisterna, det är dom som måste framtvinga allt bra för att dom annars går under av depression, dom klarar inte av negativa saker, vi som är riktiga optimister skrattar åt eländet...

Apropå nåt helt annat och ändå inte ska ni kolla in den här sidan... massor av helt oförglömliga citat, ta den här bara som anknyter till mitt resonemang om pessimism/optimism:

"No, I'm not a pessimist. At some point the world shits on everybody. Pretending it ain't shit makes you an idiot, not an optimist."

Citaten på den här sidan blev så populära att det blev en hel bok, huvudpersonen själv kommenterade givetvis det också:

"Your mom just ordered 35 copies of your book. I'm not paying for one. Fucking. Copy. Mine's free." http://shitmydadsays.com/book

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0