Volvo S80

Jag har varit osynlig, men vad gör man när räkningarna ska betalas, S80:n tankas och alla i familjen kräver den bästa råvaran på matbordet? Man jobbar arslet av sig förstås!

En kompis hävdar vildsint att ägare till Volvo S80 är kraftigt överåriga jämfört med andra bilägare. Det är möjligt att han har alldeles rätt, men jag vet i alla fall en sak: Man jävlas inte med S80-ägare...



Kolla här hur det kan gå... trots ett digert utredningsmaterial är åldern på den här S80-ägaren okänd.

***


Kommentarer
Postat av: Kent

Enligt rykten så ska medelåldern för S80 ägare ligga närmare 60. Jag antar att man efter ett långt och innehållsrikt liv, helt enkelt vill åka lite komfortabelt :)

2010-05-07 @ 17:57:07
Postat av: Pelle

Så är det nog, jag håller dock på att gå motsatt väg.Tänker byta komforten mot funktionalitet.

2010-05-07 @ 20:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0