V64-tips, onsdag 16 december 2009

Riktigt bra lopp på Solvallas V64:a... fina 3- och 4-åringar,  spännande batalj i V64-4 och Guldklass i V64-avslutningen.  Inte helt lätt att bena ut omgången, men jag har gjort ett litet försök.

***
Travfilosofen - bäst på plats...
Zyrano Boko vann från dödens i lördags, 1.40 i platsodds är bra. Den här gången lirar jag lite på chans, hittar ingen riktig klaring.

Summering innan aktuellt spel: +285 kr (insats=4 300, vinst 4 585)

Onsdagens spel blir 100 plats på 6 Surtees Hanover i V64-5. Surtees svek lite senast, men jag ger inte upp än. Jag medger att det är en liten chansning och jakt på bra odds.

***
Mera funderingar och långskott…
Det är som sagt lurigt... svårt hitta spikar, men kanske Alvena Pele i V64-3 och Axelite i
V64-4? Enda långskottet jag hittat är Surtees Hanover i V64-5. Har också lite feeling för Center Run i V64-1 och Finn Knight i V64-2, ingen av dom är favoriter... chansspikar? 

V64-1: Öppet... Center Run och Jeans Broline rankas högst.
V64-2: Ännu svårare... har lite feeling för Jim Frick:s Finn Knight.
V64-3: Alvena Pele är bra, men motståndet är vasst.
V64-4: Kanonlopp... Axelite, Wiona och Omega Boko har alla imponerat.
V64-5: Flera 4-årskanoner, Spring Erom mot Lavec Kronos... långskottet Surtees Hanover?
V64-6: Bra klass... Jodas Julia tror jag mest på.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0