V75-tips, lördag 12 december 2009

Jackpot på V75 och hyfsade lopp på Bergsåker... många stora favoriter, luktar låg utdelning lång väg. Jag bjuder på bästa spikarna och några välriktade långskott, häng med!

***
Travfilosofen - bäst på plats...
I lördags var mitt spel Glory Southwind nära att vinna, platsoddset på 1,35 godkänt. Nu lirar jag en favorithäst som jag har stora förväntningar på.

Summering innan aktuellt spel: +245 kr (insats=4 200, vinst 4 445)

Lördagens spel blir 100 plats på 7 Zyrano Boko i V75-6. Zyrano är helcool, lite sämre senast men nu är det enklare motstånd och förhoppningsvis vassare form. Bra chans.

***
Mera funderingar och långskott…
Sist trodde jag på bra utdelning, blev tvärtom... nu tror jag på låg utdelning, hur blir det då? Spikförslagen är Global Investment i V75-3 och Zyrano Boko i V75-6. Kolla in långskotten i V75-1, V75-2, V75-4 och V75-7.

V75-1: Öppet lopp... långskotten är Junction och Speedy Gold.
V75-2: Favoriterna svårbedömda, långskottet kan vara La Bonne.
V75-3: Global Investment har varit bra, bör vinna.
V75-4: Det skriks om Never Again, långskottet är Miskos Padus.
V75-5: Kallblod... ser ut som de fyra mest streckade gör upp.
V75-6: Zyrano Boko har spår långt ut, men jag tror han vinner.
V75-7: Bamse Gema är bra och stenhårt betrodd, långskottet Vinnalt Herkule?

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0