V75-tips, lördag 19 december 2009

Jackpot på V75, igen, och dessutom dubbel sådan... det förändrar inte mitt spelande även om det kan bli bra utdelning på en enklare rad. Om jag vinner 30 eller 60 miljoner är faktiskt irrelevant. Kallt idag så håll koll på banunderlag och skoinfo.

***
Travfilosofen - bäst på plats...
I onsdags sprack chansningen Surtees Hanover rejält, var bara dålig. Den här gången spelar jag på en gammal goding.

Summering innan aktuellt spel: +185 kr (insats=4 400, vinst 4 585)

Lördagens spel blir 200 plats på 9 Skogans Joker i V75-3. Gamlingen är i snuskig form, hur det än blir kört sveper han hela fältet på bortre lång och jag sitter i fåtöljen och ler.

***
Mera funderingar och långskott…
Jag satte 7:an sist, utdelningen motsvarade en tonårings månadspeng eller en halvhyfsad whisky. Svårt idag, bästa spiken Local Conch (V75-7). Rania (V75-2) och Skogans Joker (V75-3) är chansspikar... långskotten finns i V75-1, V75-5 och V75-6.

V75-1: Toköppet lopp... långskottet är Ravello.
V75-2: Rania var bra senast och kan vinna, men kom ihåg att det är ston i låg klass.
V75-3: Skogans Joker bättre än någonsin, går inte att tippa emot.
V75-4: Muscles rose före Evil Jagg på bättre läge.
V75-5: Svårt stolopp igen... långskottet är Sanne Rivner.
V75-6: Lite lurigt... långskotten Frillan Filiokus (kanonform) och Casander Boy (rätt årstid).
V75-7: Local Conch grym just nu, vinner normalt.

Dubbeln kan ge bra odds, trots favoritseger i DD-2... dryga 30 gånger med mina långskott i DD-1.

Lycka till ! 

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0