V64 - Onsdag 25 november 2009

Fantastiska lopp på V64 idag, kan ni inte besöka Solvalla kan ni följa det live på tv4-sport. Urläckra travarna Nu Pagadi, Yield Boko och Zyrano Boko startar, och dessutom massor av andra fina hästar. Kolla in tipsen också, i lördags fick ni hela fyra spikar som alla gick in.

***
Travfilosofen - bäst på plats...
I lördags vann Nellie Vingboons och räddade upp mitt oflyt på sistone, idag på V64 finns det massor av fina spel att välja på... men Zyrano Boko går inte att gå ifrån.

Summering innan aktuellt spel: +231 kr (insats=3 700, vinst 3 931)

Onsdagens spel blir 100 plats på 2 Zyrano Boko i V64-3. Zyrano Boko har imponerat och är en härlig typ, bra motstånd men det ser jag bara som oddshöjande.

***
Mera funderingar och långskott…
Kanontävlingar, men inte alldeles lättlöst... Zyrano Boko i V64-3 är spiken, jag tror också en del på Naughty Nanny i V64-4 och förstås Nu Pagadi i V64-6. I V64-5 tänker jag inte glömma Caddie Dream, trots den svaga insatsen senast.

V64-1: Topplopp för ston, svårlöst... långskottet är finskan Reding Lady.
V64-2: Rea Montana och Caddie Comet kanske bäst, långskottet Yosemite Boko?
V64-3: Zyrano Boko från perfekt läge blir svårslagen.
V64-4: Inte alldeles lätt, men det lutar åt Naughty Nanny.
V64-5: Target Hoss och Ibiza Broline rankas högst, Caddie Dream?
V64-6: Nu Pagadi svårslagen, men Yield Boko utmanar.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0