Hur många?

Eftersom jag är en förvirrad människa funderar jag på förvirrande saker... t.ex. hur många som måste ingå i en grupp för att det ska kallas gruppsex? En grupp kan väl vara två, eller? Men för gruppsex krävs väl minst tre, annars är ju allt gruppsex. Fast om det är tre är det väl trekant...

Diskuterade det här med mina lunchkamrater, fick inget svar. Fick heller inget svar när jag frågade om dom varit med om gruppsex någon gång... jag har det inte, men eftersom ingen av dom andra svarade utgår jag från att dom varit det. Annars hade dom väl svarat nej?

4 av 5 i mitt relativt representativa urval... 80 procent av befolkningen har alltså, lite grovt räknat/uppskattat, varit med om gruppsex... skrämmande siffror, och jag har inte ens blivit tillfrågad.

Får väl trösta mig med att jag en gång, på det glada 80-talet, blev erbjuden knark.

***
Ska bli ruggigt intressant att se hur många läsare det här inlägget ger...

***


Kommentarer
Postat av: Sam Bo

Hade inte SJ biljetter för "Minigrupp" för länge sedan? tror det var 2 personer och uppåt. Vet inte vad jag vill säga med det...

2010-01-31 @ 22:35:46
Postat av: travfilosofen

Hej Sam Bo,

M.a.o. är allt gruppsex.

2010-02-01 @ 07:35:06
Postat av: Kent

Anledningen till att dina lunchkamrater inte svarade på din fråga, berodde nog på att det inte riktigt är klargjort vad en grupp är för något i detta sammanhang.

2010-03-15 @ 10:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0