Avslutande OS-bloggen utgår...

Jag hade lovat en avslutande OS-blogg, men jag är fortfarande så besviken på Tre Kronor att jag inte orkar sammanfatta OS. Jag trodde på det här laget och sen får dom stryk av Slovakien... vad säger man?

OS var annars en formidabel succé för framförallt längdskidåkarna... grymt kul att se Kalla, Haag, Hellner och Olsson. Inte bara för skidåkningen utan även glädjen dom visade.

***
Patrik Sjöberg i Mästarnas Mästare är oerhört underhållande... årets tv-ögonblick när han skickade hem präktiga Tomas Gustav(f?)sson.

***
Ett tips... var med nu, det kommer att gå ruskigt fort och det gäller att insupa varje ögonblick av den briljanta våren. Jag tänker sätta mig på en sten i skogen och bara råstirra när det töar, grönskar och börjar växa... 

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0