Sport, sport och åter sport...

Bara sport, bara sport, bara massor utav sport... det är hockey-VM, CL-final och fotbolls-VM om några veckor. Snart spyr jag, och då är jag ändå i grunden sportintresserad.

Tur att jag köpt biljett till Peace And Love i Borlänge... Hives, Kooks och Patti Smith och massor av andra kanonband. T.o.m. sambon ska med, hörselproppar är inhandlade, fattas bara att det regnar, egentligen har man passerat bäst före datum för musikfestivaler, men ibland har man inget val.

Apropå sport och musik, läs Fredrik Strages mäktiga inlägg om sambandet mellan musik och sport... har ni inte humor, låt bli att läsa.

En stilla undran... finns Beyaz (osäker på stavningen, uttalas Bäjjass) kvar? Vore synd om den klassikern gått i graven...

***

Kommentarer
Postat av: Kent

Missa inte Jay-Z i Borlänge, eller du kommer att ångra dig.

2010-05-29 @ 20:22:38
Postat av: Sofia

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 08:25:29
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2012-01-12 @ 00:45:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0