Travtips - Jägersro 6 sep

Tänkte bjuda på ett litet men naggande gott V75-system till Jägersro. Teorin var att strecka så länge pengarna räckte... blev alltså en del spikar på slutet, men det kompenseras med ett dd-förslag i de avslutande två loppen.

Avd 1
9 Brioni är storfavorit och så bra som han varit spikar jag.
Avd 2
9 Regent Marib och 11 Trainee E är troligen bäst, men bakspår gör att jag vill ha med den troliga ledaren... 5 In April?
Avd 3
1 Arras är klar favorit och han kan vinna, men det blir nog hård körning i början och det gynnar spurtstarka 7 Earl Tilly.
Avd 4
6 Fiona Southwind klar favorit... kanske vinner hon, men det är svårlöst och jag gillade 4 Frillan Filiokus senast. Chansar på skräll här och tar med 2,3,4,8 och 10 på kupongen.
Avd 5
Toppfint 3-åringslopp med franska stoet 1 Return Money som favorit... hon kan vara överlägsen men jag vill också ha med 3 Micro Mesh, 5 Lou Kronos, 7 Boulder Classico och 11 Reven d'Amour.
Avd 6
7 Abbe Palema är favorit, men jag tycker han bromsat väl mycket i senaste starterna så jag är tveksam. Tyvärr är dock pengarna slut efter alla streck i avd 1-5 så jag blir tvungen att spika i brist på annat.
Avd 7
4 Hoof Beats har haft en fantastisk säsong och är med rätta klar favorit, jag spikar.

V75-systemet
9
5,9,11
1,7
2,3,4,8,10
1,3,5,7,11
7
4
-------------------------------------
150 rader x 0,5 = 75 kronor

Dagens dubbel
1,2,5,6,11
3,4
---------------------------------
10 rader x 5 = 50 kronor

***
Nu är det ruskigt bråttom att lämna in systemen... skynda er!!!
***

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vilken succé!!! DD-förslaget för 50 kronor satt som en smäck... över 600 kronor tillbaka :-)



Då spelar det mindre roll att V75-systemet inte gav nåt... tack för degen.

2008-09-06 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0