V64-tips, onsdag 2 december 2009

Inte lika vassa lopp på V64 den här veckan, men Big Noon-pokalen är intressant. Tipsformen vacklar just nu.

***
Travfilosofen - bäst på plats...
I lördags svek min rysare Surtees Hanover, den här gången tror jag mest på City Hall som var bra i comebacken senast.

Summering innan aktuellt spel: +146 kr (insats=3 900, vinst 4 046)

Onsdagens spel blir 200 plats på 5 City Hall i V64-1. City Hall är en kapabel häst som imponerade i comebacken, bra läge nu och lopp i kroppen... bra chans.

***
Mera funderingar och långskott…
Mycket osynade hästar i omgången, V64-1 kan bli en duell mellan City Hall och Incredible Accent. I V64-6 (Big Noon-pokalen) har jag en idé, Copy Tooma var bra senast och starthästarna har ofta fördel i det här loppet.

V64:an avstår jag denna gång, men en dubbel skulle kunna se ut så här:

DD-1: 3,5,8,9,10
DD-2: 4 


***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0