Semestertider och travfans.se...

Nästan hela semestern på tre veckor var en orgie i sol och värme... men sen har det regnat, rätt skönt... läge för lite mys i soffan och sortering av alla semesterbilder.  

Semester och sommarlov kan vara påfrestande när man har barn... vardagen med fasta tider och lite ordning och reda är ibland rena semestern. Jag har sparat ett par semesterveckor till hösten, känns skönt att ha dom kvar.

***
Semesterbilder från Årjäng, Sund och Strömstad...

   
   


Visst ser det härligt ut... 

***
För övrigt tycker både sambon och jag att vintersemester med skidåkning är trevligare än sommarsemester... det är både sportigare och mer avkopplande. Kyla, snor i skägget (mitt, inte sambons) och kvällar i svettiga långkalsonger (inte bara mina) är helt enkelt mysigare än jakt på skugga, handdukar på tork och krig med insekter.

***
Måste också nämna att jag numera även bloggar på travfans.se, debutbloggen finns här.

***
Ha en fortsatt trevlig sommar och glöm inte att kramas, det är lätt att glömma det i all upplevelsestress...

***

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig debutblogg (bra skrivet tycker jag med fokus på sporten) på travfans. Du är verkligen intresserad av travSPORTEN framför allt. Men varför skrev du inget om när du var på Valla och såg Pamir Brodde slå Mustard, var det i Kriteriet 1979???



//Micke

2009-07-27 @ 22:24:06
Postat av: travfilosofen

Tackar Micke... oroa dig inte, Pamiren och Musse kommer. Men man måste spara lite anekdoter till senare, varför inte lagom till kriteriehelgen!?

2009-07-27 @ 23:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0