V64 - Onsdag 11 november 2009...

Allt gick in i lördags förutom huvuddraget, och då kan man inte få godkänt... men jag prickade i alla fall in långskottet Jodas Julia till över 8 gånger. Idag på Solvalla är det en mellandag rent sportsligt.

***
Travfilosofen – bäst på plats…
Caddie Dream var usel i lördags och en riktig besvikelse... trist.

Summering innan aktuellt spel: +335 kr (+11%), insats=2 900, vinst 3 235

Idag blir det 200 plats på 5 Target Hoss i V64-6, ökar insatsen efter missen senast. Det här är en kanon som nu möter billigt motstånd, bör vara toppchans.

***
Mera funderingar och långskott…
Ser svårt ut och jag är dåligt påläst, nåt som kan vara värt att ta i beaktande är dock att Stall Svanstedts form kan vara på väg nedåt... vinterhalvåret är väl inte Svanstedts årstid, eller har jag fel? Däremot är det Lähdekorpis årstid nu, tänk på det!

V64-1: Lähdekorpis årstid är här, tror Karbo Cake vinner med Örjan.
V64-2: Orutinerade 3-årsston, Nurmos Titicaca Brick är min vinnare.
V64-3: Svårt 3-åringslopp, Never Again är en glänsare... kan vinna.
V64-4: Americandream AT bör ha bra chans, Cancale bra i grunden.
V64-5: Palle Fager stor favorit, men stallformen? Långskottet är Vip Cape med Björn Goop.
V64-6: Target Hoss bör vinna, kul att se hur långt Lord Capar räcker.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0