Torsdag 15 oktober 2009

travfilosofen - bäst på plats...
Det såg kört ut när Lamborghini St galopperade från start, men sen gick han strålande och var faktiskt nära att vinna... klar tvåa dock och oddset på 1,32 var väl sådär.

Summering innan kommande spel: +128 kr (+10%), insats=1 300, vinst=1 428.

***
Idag spelar jag 100 plats på Pinepower Rose i V65-5 på Örebro, tillbaks till hundringen efter senaste vinsten.

Beskedligt motstånd, bra läge och form... känns säkert, men oddset lär bli därefter.

***
Mer tips...
I V65-3 vill jag varna för Enzo Vibb och i V65-4 bör Junction ha en bra chans.
 
***
Av mina tips senast gick 2 av 4 in på plats... men såg ni hur Rutger Raket såg ut över mål!? Han vinner nästa lopp vem han än möter, störd till galopp och sen ingen lucka förrän 100 kvar då han flög fram. Sen är det en annan sak att man blir sur när man spelat och hästen inte får chansen... intrycket på Rutger gjorde mig hur som helst glad.

***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0