Succé för senaste tipset...!

Travfilosofen - småspelarnas vän och bankernas fiende - gjorde formidabel succé på dagens V64:a.

Om ni hängde med på tipsen som lades ut här på bloggen idag kan ni knappast ha missat 6:an på V64, inte ens jag lyckades missa... mest stolt är jag över omgångens idé Zorro Photo som vann till dryga 8 gånger och förstås spikades på ett av mina snyggast komponerade system någonsin.



Efter triumfen intervjuade jag mig själv, så här lät det:

- Hur känns det?
- Euforiskt, men eftersom jag tillhör ett gnälligt släkte grämde jag mig lite över att inte tvåan - Global Lawbreaker - vann sista loppet, då hade det blivit några tusen till.

- Vad ska du göra med pengarna?
- Inte blir det nån resa i alla fall... eller förresten, Prix d'Amerique med buss kanske? Ska hålla det hemligt för övriga familjen, annars blir det väl ny dator som ungarna kan strö choklad- och kaksmulor över.

- Hur firar du "segern"?
- Finns bara ett sätt, fin-Laphroaigen... du vet den med 55,7%. Tror jag tar en skvätt vatten från tvättstugan, köksvattnet håller inte alltid bästa kvalitet.

***


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får gratulera till vinsten!! Synd att man ryggade dina tips denna gång. Men att du våga tala om du vunnit pengar på V64:an med tanke på mannen i Nora som blev rånad på sin tipsvinst för ett tag sedan.



//micke

2009-10-29 @ 18:03:24
Postat av: Anonym

2009-10-30 @ 08:36:31
Postat av: travfilosofen

Ändå ingen som läser bloggen :-)

2009-10-30 @ 08:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0